19 Nisan 2007 Perşembe

Açılış Konuşması =)

Evet..Açılışı yaptım..Geç oldu ama yaptım işte..
Dersler,arkadaşlar,ailem,hocalar,erkekler ve bilmemneler..
Yaşayıp gidiyoruz işte be..Yaşıyoruz da ayağımızdan tutup çekenler sağolsun istek kalmıyor bazı şeylere..Mesela ben yazı yazmayı seven bir insanım ama blog sayfamı daha yeni önemsiyorum..
Neyse geç olsun güç olmasın derler ya işte öyle..
Açılış tamam bakalım neler yazıcak bu sayfalara depresif insancık :P
Şimdi boşlukta asılıyım bakalım hangi dibe düşücem yine..

10 yorum:

**AngeL** dedi ki...

hayirli olsun jnms.. (:

Adsız dedi ki...

temanı beğendim. hoşgeldin.

lalena dedi ki...

tam bir sene öncesi için :)
şimdi de hoşbuldum :)

E. G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
E. G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lalena dedi ki...

sağolasın E.G. aylar sonra kendi yorumumu tekrar okuyunca ben de şaşırdım kendime :O

E. G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lalena dedi ki...

eheh teşekkür ettim (:

E. G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
E. G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.