14 Mayıs 2007 Pazartesi

Yitik..

Ellerim titriyor yine..Ne oluyor yine mi zayıf düşüyorum olanlara?
Yine mi sessizim yine mi yenik?
Neden hala bendesin ki hala damarlarımdasın?
Sigaram bitti..Ellerim titiriyor..Çok sigara içtiğimden mi?Sanmıyorum..

Konuşurken benimle neden hala bir çağrı var sesinin tınısında..
Neden hala benden başkasının olma fısıltıları süzülüyor kelimelerinin arkasından?
Yok..Ben böyle duymak istiyorum..Aslında ben kimsenin değilim.Kimse değilim..Kimsesizim..
Bunalım mı kayboluş mu yalnızlık mı?
Hiçbiri değil!Bu çok farklı ve herşey darmadağın..
Talan olmuş artık geçmiş de gelecek de..
Söylenecek pek bir şey de kalmadı artık...
Kanımdan ve canımdan çık artık daha fazla zehirlenmeden ben..
Ne kadar sağlıklı parçam kaldıysa onları senden kalan paramparça anılarla çürütücem..
Ardına bile bakma!Ben seninleyken de yalnızdım nasılsa..
Yok olurken de yanımda olma!

Hiç yorum yok: