14 Eylül 2008 Pazar

Telepatik Olaylar Bunlar (:


Telepati, düşünceler arasında doğrudan doğruya bağlantı kurulması, iki zihin veya ruh arasında imaj, fikir, sembol tarzında ortaya çıkan etki alış verişidir. Bilinen duyular, ya da herhangi bir araç kullanmaksızın, her türden düşünce ve duygunun zihinden zihine gönderilip, alınması tarzında yapılan bir haberleşmedir.
Evet benim öyle bir arkadaşım var ki çok sık görüşemesem de bulunduğum durumu hissedebiliyor haberimi alabiliyor!

Geçen gün eve dönerken öyle bunalmıştım ve bezmiştim ki otobüsün köşesinde eve dönerken bir yandan kulaklıktan gelen bunalım şarkılar bir yandan da ışıklı asfaltın o gece hüzünlü bir matlığı vardı. Oturduğum yerde ağlamamak için zangır zangır titriyorum ve gözlerimdeki yaşlar bir harekete bakıyor düşmek için..

Bip!

Birden bir mesaj! Herşey yolunda mı semuşçum? diye..
Hani tam yalpaladığın sırada birisi kolundan tutar ya doğruluverirsin.. Aynen öyle oldu ve tebessüm kapladı suratımı gözyaşlarımın arasında (':

Bu ilk kez olmadı elbette.. Daha önce de bir çok kez (artık tesadüf demeye mahal vermeyecek kadar) aynı şey oldu. En son olayda bunu teyit etmek durumundayım.

Canımın içi tatlışım benim iyi ki varsın. En zor durumlarımda bunu hemen hissedebilen ve dert ortaklığıma canla başla koşan nadir dostlarımın KRALI ! ^.^

Teşekkür ederim hayatımda olduğun için (:

3 yorum:

Kanserojen Maddeler dedi ki...

cnmsın bnmm :)

Kanserojen Maddeler dedi ki...

Hep kendini iyi hissetmeni istiyorum...

lalena dedi ki...

Sayende iyiyim mütemadiyen canısı =)